ELLIOTS RESA

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Jennifer Wistbacka - 22 januari 2016 17:49

Nej det ska gudarna veta.. Den här veckan när jag jobbat em har jag tänkt:

"Shit vad bra, då tar jag stallet påväg till jobbet så blir det inte så mycket åkande!"
-Stallet ligger åt samma håll som jobbet för er som inte vet.

I verkligheten då..ja inte har det blivit så en enda dag den här veckan. Eftersom jag är trött när jag kommer hem kl 23 på kvällen så orkar man ju inte laga någon mat = ingen matlåda till jobbet. Så den här veckan har varit mer än stressig eftersom jag inte skött mig och lagat matlådor.

Men jag är imponerad att jag har hunnit med Elliot och det som stått på hans schema trots åkande till och från stallet innan jobbet och verkstadsbesök för bilen. Förutom idag. Idag skulle bilen lämnas in kl 8 och vara klar till kl 9 så jag kunde åka ut till stallet direkt och sen direkt till jobbet. Behöver jag säga att jag vaknade kl 09.07..? På fredagar börjar vi dessutom 12 så jag behöver åka absolut senast 11.

Så Elliot fick en oplanerad vilodag idag, jag kom precis från stallet nu och ligger i ett bad. Lite surt känns det allt när jag skulle ha ridit idag.. Åkte hem från jobbet då jag har haft fruktansvärd huvudvärk och feberkänningar hela dagen. Har ju inte tid att vara sjuk så det är bäst att inte känna efter men när man står på jobbet och huvudet känns som det ska sprängas i 1000 bitar av minsta lilla ljud på ett ganska högljutt jobb, då är man inte kaxig alltså..

Tråkigt inlägg blev det idag, imorgon återkommer vi med nya friska tag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards