ELLIOTS RESA

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Jennifer Wistbacka - 4 januari 2016 20:45

Igår så var ju som sagt mamma ute och kikade igenom Elliot inför igångsättningen. Glömde helt bort att fota när hon knådade och kände på honom för jag var fullt upptagen av att lyssna och anteckna. Han klarade sig igenom behandlingen godkänt och har fått ett ok i rumpan. Hon hade velat sätta nålar på honom men han var lite för uppjagad vid tillfället då det var hästar och människor överallt i stallet, det händer väl aldrig att alla är där samtidigt annars? Haha!

Det enda som var va att han var lite öm i ländryggen och spänd i musklerna precis ovanför båda höftknölarna, samt lite öm på vänster sida av manken. Så nu har jag fått i uppgift att biolighta ländryggen i två veckor med olika program och massera musklerna som var spända och vid manken med Aloe Veras suveräna värmeliniment "Heat".

Så idag så fick han biolight innan jag longerade honom med gougen i ca 20 min på banan i skritt. Han tyckte att det var superskönt och stod och gäspa och tuggade samt slickade sig om munnen under tiden. Efteråt så fick han massa mys med massage och lindade bakben med back on track. Det tyckte han också var så mysigt, det var dock svårt att komma igenom hans tjocka päls med linimentet men skam den som ger sig.

Imorgon så blir det en kravlös promenad i skogen. Ska åka till stallet direkt imorgon efter jobbet, stannade till och köpte lite lusern och linfrö på vägen hem idag så det drog ut på tiden och det hann bli mörkt innan jag kom till stallet. Det är kanon på mitt nya jobb att jag slutar kl 14 de veckorna jag jobbar förmiddag. Dock så börjar jag kl 6 på morgonen vilket innebär att klockan ringer 04.00 eftersom jag har en timme till jobbet ungefär. Så nu ska jag sova!

Vi hörs snart igen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards