ELLIOTS RESA

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Jennifer Wistbacka - 10 januari 2016 18:40

Hallå där!

Nu var det ju länge sen jag la upp kroppsbilder på Elliot. Men idag tog vi oss i kragen och fotade honom efter vi hade varit på promenad så man verkligen ser hur han ser ut innan igångsättning. Här får ni ett litet smakprov från den senaste gången vi fotade honom och idag. Han är fortfarande insjunken vid flanken och jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det.. Det bekymrar mig lite. Men har beställt ett proteinfoder som ska vara super tydligen som han ska börja få för att kunna sätta muskler eftersom han inte direkt har något fett att ta av, hoppas det gör susen!

Han var som vanligt inte så speciellt hjälpsam och jag har börjat förstå att min häst inte är så fotogenisk! Haha!

Han var hur pigg som helst idag när vi promenerade och verkade inte ett dugg trött efter gårdagen. Han fick även lite mys med massage och biolight idag också, det var uppskattat av honom som alltid.

Översta bilden är från senaste gången och den undre från idag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards