ELLIOTS RESA

Direktlänk till inlägg 17 februari 2016

Tappsko och stenhårda vägar..

Av Jennifer Wistbacka - 17 februari 2016 20:08

Elliot lyckades ju trampa av sig en framsko i fredags så han har fått vila sen dess. Vi har sömbrist i stallet och hovis kommer inte förrän nästa vecka, suck! Men har jag tur får Jannica med sig några söm hem imorgon, hon ska nämligen till hovis med två som behöver akutskos. Annars får jag nog ta en sväng förbi hööks på vägen hem från jobbet på fredag och köpa mig en låda.

Så Elliot har fått en veckas semester snart, vilket han tycker är helt suveränt och lever runt i hagen enligt Jannica. Jag har sett att han kan mycket konster i hagen så jag vet vad han gör, man får blunda och hoppas alla ben är hela när han kommer in. Men det är ju kul att han är glad i alla fall, det är det viktigaste för mig.

Man ser det i blicken på honom och hela hans uppsyn, han börjar verkligen landa på riktigt och han trivs här med oss och sitt liv igen. Så den här veckan har det bara blivit mockning efter jobbet och en hel del pussar på min prins. Vi hade riktigt alla hjärtans dag mys också i söndags, med rykt och gos.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 juli 2016 21:26

Hej allihopa! Vill börja med att informera om att Elliots instagram elliotsresa nu funkar igen och jag kommer uppdatera med bilder där lite oftare än bloggen. Jag har flyttat hela helgen nästan så Elliot har fått vila fredag-lördag. Idag var v...

Av Jennifer Wistbacka - 28 juni 2016 22:29

Idag har Elliot och jag hopptränat igen, han går bara från klarhet till klarhet. Han börjar verkligen förstå vad det går ut på och börjar också hoppa igenom sprången som han ska. I början hoppade han ju väldigt högt och lite i två delar eller hur...

Av Jennifer Wistbacka - 20 juni 2016 21:45


Hej alla läsare! Har haft mycket de sista två veckorna så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men det har hänt en hel del sen sist. För lite mer än en vecka sedan bestämde jag mig för att sluta hos Henrik i Sigtuna och flytta hem igen. Had...

Av Jennifer Wistbacka - 2 juni 2016 22:16


Nu är verkligen sommaren här hörni! Det har varit så otroligt varmt här nu hela veckan så hästarna är svettiga av att gå i hagen till och med. Och inga hagar med skugga har vi heller.. Men hästarna går in vid lunch så de slipper stå i gassande sol he...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2016 21:26

Hej allihopa trogna läsare! Nu har jag haft sådär fullt upp igen. Förra veckan gick allt i ett och det var tidiga mornar och sena kvällar. Elliot tog det mest lugnt första delen av veckan, lite backträning och konditionsträning. På torsdagen las...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards