ELLIOTS RESA

Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Jennifer Wistbacka - 3 juli 2016 21:26

Hej allihopa!

Vill börja med att informera om att Elliots instagram elliotsresa nu funkar igen och jag kommer uppdatera med bilder där lite oftare än bloggen.

Jag har flyttat hela helgen nästan så Elliot har fått vila fredag-lördag. Idag var vi ute i skogen och luftade oss. Att han hade vilat kändes inte nämnvärt då han var lite trött men riktigt fin! Idag var det fokus på övergångar. Gjorde säkert tjugo-trettio stycken trav-skritt skritt-trav över gångar och sedan några trav-galopp galopp-trav och herregud så fin han var sen. Väl framme för skänkeln och uppmärksam på uppgiften, lite "trutig" i början och spänd men det släppte efter några övergångar.

Upptäckte idag att Elliot verkligen behöver ett bad med schamponering. Han kanske får det imorgon. Han ser och känns så flottig i pälsen, eller så är det jag som inbillar mig tvättoman som jag är. Han duschas ju faktiskt nästan dagligen. Dessutom är han sjukt långhårig så jag funderar på att klippa honom. Men jag vet inte om jag orkar ge mig i kast med det projektet..

Imorgon får han gå ut i skogen igen med samma uppgift som idag. Övergångar, övergångar och lite mer övergångar.

På återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards