ELLIOTS RESA

Direktlänk till inlägg 6 december 2015

Vila

Av Jennifer Wistbacka - 6 december 2015 19:46

Hej allihopa!

Nu är det sådär dåligt med uppdatering igen, men den här gången har jag en bra förklaring!
Jag har börjat jobba lite hastigt och lustigt i Norrköping så Elliots vila som var planerad från mitten av december har blivit från första december istället. Så den här veckan har Elliot bara fått en massa gos och mys, och ett nytt innetäcke. Haha har ju bara haft 145 täcken och dom har ju varit i minsta laget alltså så nu här Hööks hade lite rea så passade jag på. Han skulle ha fått ett utetäcke också men alla i storlek 155 var slut typ!

Dom som inte var slut var de som var typ 300gr fyllning i och det blir ju lite tjockt när det är plusgrader, dessutom har han ett bra utetäcke till kallare dagar som jag hittade begagnat på en köp och sälj sida. Det är toppen med alla dessa köp och sälj sidor där man kan hitta det mesta till ett bra pris. Jag har hittat massa bra grejor, täcken, veredus benskydd, schabrak och lite annat smått och gått. Allt detta har jag fått för under 1000-lappen!

I alla fall, under den här månaden så kommer det vara dålig uppdatering här eftersom det inte finns så mycket att skriva om när Elliot vilar. Men ni får gärna följa Elliot på instagram också där det kommer uppdateras med bilder på stjärnan lite oftare än inlägg här! Elliotsresa heter han även på instagram :)

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 juli 2016 21:26

Hej allihopa! Vill börja med att informera om att Elliots instagram elliotsresa nu funkar igen och jag kommer uppdatera med bilder där lite oftare än bloggen. Jag har flyttat hela helgen nästan så Elliot har fått vila fredag-lördag. Idag var v...

Av Jennifer Wistbacka - 28 juni 2016 22:29

Idag har Elliot och jag hopptränat igen, han går bara från klarhet till klarhet. Han börjar verkligen förstå vad det går ut på och börjar också hoppa igenom sprången som han ska. I början hoppade han ju väldigt högt och lite i två delar eller hur...

Av Jennifer Wistbacka - 20 juni 2016 21:45


Hej alla läsare! Har haft mycket de sista två veckorna så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men det har hänt en hel del sen sist. För lite mer än en vecka sedan bestämde jag mig för att sluta hos Henrik i Sigtuna och flytta hem igen. Had...

Av Jennifer Wistbacka - 2 juni 2016 22:16


Nu är verkligen sommaren här hörni! Det har varit så otroligt varmt här nu hela veckan så hästarna är svettiga av att gå i hagen till och med. Och inga hagar med skugga har vi heller.. Men hästarna går in vid lunch så de slipper stå i gassande sol he...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2016 21:26

Hej allihopa trogna läsare! Nu har jag haft sådär fullt upp igen. Förra veckan gick allt i ett och det var tidiga mornar och sena kvällar. Elliot tog det mest lugnt första delen av veckan, lite backträning och konditionsträning. På torsdagen las...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards